Utflykter

MEDLEMSUTFÄRD TILL WOODLANDS.

En utflykt där alla medlemmar är välkomna att följa med. Vi har avtalat pris med Woodlands enl nedanstående.

Datum: Torsdagen 15 juli 2021
Tid: 10.00 (går första bollen ut)
Vi har bokat 6 st 4-bollar.
Pris: Greenfee + kaffe & fralla + lunch 429 SEK

Medlemskommittén sätter ihop bollar så att de som vanligtvis spelar med varandra inte ska spela ihop denna dag utan förhoppningsvis får du spela i en ny konstellation och lära känna nya medlemmar. Samåker ni får ni dock få gå i bollar efter varandra
så att ni slipper vänta för länge (i den mån det går att ordna).

Var och en tar sig dit själv. I coronatider samåker troligen inte de flesta utom inom familjen.

Kaffe & fralla + lunch ingår i priset 429 kr om vi blir minst 16 st. Andra rabatter som golfhäfte o dyl kan alltså inte nyttjas denna dag för då gäller inte vårt pris.

Se aktuell dags meny, när dagen närmar sig, på deras hemsida,
www.http://www.woodlands.se/restaurang/menyer

Sista anmälningsdag: Måndagen 5/7. Anmälan via lista på
anslagstavlan, i receptionen eller via mail: info@dwgolfklubb.se
Om du har frågor ring Gunilla Karlsson, 0703-737525 eller
Karin Montén, tel 070 25 800 32
Med hopp om en trevlig dag
önskar
Medlemskommittén / genom Gunilla och Karin

Resumé ifrån Jubileumsutflykten 2020

30 juli var ett glatt gäng på 24 medlemmar på utflykt till Bosjökloster och spelade Jubileumsfyrboll – Bästboll med 12 lag. Trots den svala temperaturen genomfördes tävlingen med gott humör och mössa på!

Utgångspunkten för att sätta ihop lagen var att alla skulle spela med någon de aldrig spelat med tidigare.

Vinnare av bästbollen var Karin Andersson & Karin Nilsson (39 p), som fick var sin degebergatröja.

Tvåa kom Lena Lindström & Hans Nilsson (38 p). De fick en trepack bollar.

Trea kom Sonja Svensson & Jan Andersson med samma poäng.