För företag

Vi har stor flexibilitet i våra erbjudanden till dig som partner – golf som friskvård gör golf på företaget ännu mer intressant!

Vår golfbana besöks varje år av många gäster och exponeringen kan hjälpa till att skapa kundkontakt. Spela golf med kunder, leverantörer, medarbetare eller vänner och bekanta. Utnyttja våra konferensmöjligheter och servering eller våra erbjudanden om träning och Grönt Kort utbildning! Kontakta oss i Receptionen, på epost info@dwgolfklubb.se eller telefon 044-355035 för en förutsättningslös diskussion!

Från januari 2018 accepteras golfspel och träning som friskvård av Skatteverket. Du som företagare och arbetsgivare kan utnyttja avdraget för friskvård och du, dina medarbetare och personal kan

• prova på golf på våra fina träningsområden och vår pay-and-play korthålsbana
  • förkovra ert golfspel med lektioner för vår PRO Måns Lundberg
  • spela 18-hålsgolf (greenfee) på Slottsbanan – en unik golfupplevelse på heden vid Degeberga
  • själv betala medlemsavgiften i klubben – och låta företaget betala spelavgiften (dvs den del av årsavgiften som avser spel på Slottsbanan och korthålsbanan)

Klicka här så kan du läsa mer om vilka friskvårdserbjudanden vi har till dig som företagare!

Kontakta oss i Receptionen på tel 044 – 355035 eller e-post info@dwgolfklubb.se så kan vi diskutera vilken del av golfen som passar ditt företag bäst!

Välkommen

Företagsgolf

Företagsgolfen återkommer 2023!

Efter två kvaltävlingar och final den 20 september 2022 vann lag C4 företagsgolfen för våra sponsorer. Finalen avgjordes med endast ett slag till lag Eltjänster på andraplats.  Tredje plats delades av lag Lillafors El och lag Åhus Tryckeri.

Väl mött i nästa års företagsgolf!

Våra Företagspaket 2024

Vi har paketerat våra erbjudande i Guld-, Silver-, Brons- och Specialpaket. Enkelt och effektivt!

Klicka här för att läsa mera.