Pro-AM på DWGK fredag 7 sep 2018

Unik chans att spela 18 hål på DWGK tillsammans med en PGA-PRO

Anmäl dig till vår golftävling tillsammans med en PGA-Proffesional som kommer till DWGK för att spela vår Pro-Am tävling fredag 7 september 2018.

Efter anmälan och betald anmälningsavgift kommer du att lottas till en 4-boll med en PGA-Pro. Samtidigt som proffsen gör upp om bästa score i en singeltävling (scratch) beräknas lagets resultat som score från Pro och bästa amatör (hcp) i laget.

Vill du delta i eventet och spela en bästboll (2-mannalag) utan Pro kan du anmäla dig till Amatörtävlingen till reducerad anmälningsavgift (begränsat antal platser).

Priser delas ut separat i Pro-tävling, Lagtävling och Amatörtävling.

Bindande anmälan görs antingen på Min Golf eller på plats på DWGK Kansli. Du kan också anmäla dig via tel. 044-355035 eller e-post info@dwgolfklubb.se. Anmälningsavgiften betalas i samband med anmälan på kansliet. Anmälan via Min Golf, telefon eller epost betalas med Swish nr. 123  213 60 59alt. mot faktura. För att delta krävs att anmälningsavgiften betalats senast 2018-09-05. Anmälan öppen till 2018-09-05 kl. 12:00.

Välkommen!

OBSERVERA att medlemmar i DWGK har 200:- lägre pris – betalar alltså inte tävlingsgreenfee!